Kızlar 17 aylık oğlum var. Doğduğundan beri çok sosyal, dışa dönük, insana kalabalığa alışkın, kimseye fazla bir düşkünlüğü olmayan bir çocuktur. Bugün bir babaanne aşkı kabardı nedense. Ne beni ne babasını istemedi sadece babaannesinin kucağında olmak istedi. Kayınvalidemi severim her konuda çok yardımcı olur bana. Evlerimiz yakın haftanın 2-3 günü birlikteyizdir. Çok alışkın ona sevebilir tabi ki ama beni değil onu isteyecek kadar sevmesi beni üzdü açıkçası. İnsan annesi olarak bir ayrıcalık bekliyor evladından. Her türlü bakımını üstlenen zorluğunu çeken biziz, canımızın parçası, herkesten daha çok sever sahipleniriz. Ama niye böyle oluyor anlayamıyorum