bebeğim hastalanmıştı antibiyotik başlandı serum falan derken çocuğum ilaçlardan sonra pişik oldu ama kötü bir pişikti pipisine kadar yayılmıştı benek benek ve kıpkırmızıydı hamazinc kullandım biraz toparladım ama nerdeyse bir ay olacak tamamen iyileşmiyor pişiği geçse bile bir kaç güne tekrar ortaya çıkıyor sebebi ne çözemedim bez kullanıyordum ondan dolayıdır diye düşündüm bezi değiştirdim yine olmadı ıslak mendil kullanmıyorum pamuk bile kullanmıyorum sadece yıkıyorum şampuanla ama bir türlü kontrol altına alamadım napmam lazım neden oluyor bu sizde böyle bişey yaşadınız mı