razi Doktor 6. ve 11.ay olarak yazdı beksero olanı . sadece 2 doz yeterli olacak mı ki böyle yaptıran var mı kızlar ?
Feyzanlel razi tip a ve tip b şeklinde aşılar. Nimenrix de var ve farklı tip için uygulanıyor dedi doktorumuz ikisini de beş doz yaptık biz
hndathn razi her doktorun ası takvimi farklı bu konuda. Benım kızıma 13.ayda tek doz nimenrix 24 ve 26 da 2 doz bexsero dedı doktoru öyle yaptırdık
mervemom24 razi aşılarını nerede yaptırdınız acaba ben de dün bilgi amaçlı sağlıkocağına sordum ama özel hastenelerde yapılıyor dedi bilgi verebilirseniz çok sevinirim
merilla1 razi 3-5-13 seklinde planlandi bizde. Nimerix ve bexora seklinde ikisininde aynı anda yaptiricaz.
Feyzanlel razi yanlış hatırlamıyorsam beş doz da 14. Ayda bitmişti bizim arada da rota aşıları yapıldı. Yani özel aşılar 14 de bitti