vesileipek Merhabalar, yaklaşık 5 ay kullandım 4. ayda azala azala 5. ayda bitti gibi bir şey oldu. Göğüs ucum olmasına rağmen bizimki kolayına geldi tek göğsümde zorlanıyordu hemşire denetince diğerinde de silikon istedi öyle de devam etti. Çok ağladım onsuz emmiyor diye acaba doymuyor mu vs diye ama asla öyle bir şey olmadı doydu çok şükür ve bu da anneliğimden hiçbir şey eksiltmedi. Her bebek kendine özel o yüzden kendi kendine de bırakabilir bırakmayadabilir, süreç zor steril tutmak sürekli yanında taşımak vs ama olsun en azından anne sütünü alıyor oluşu teselli. Biz silikon uç yerine silikon biberon ucu kullandık memnunduk. Lansinoh small olanından.