Oğlum 4,5 yaşında uzun süredir her gün 4-5 defa karnım ağrıyor midem bulanıyor diye ağlıyor. 1 ay önce tam kan sayımı,idrar ve gaita testi yaptık şükür hepsi temiz çıktı. Ama şikayetleri geçmiyor kafayı yemek üzereyim. Hiç kusmuyor ama sürekli midesinin bulandığını söylüyor. Ne yapayım? Başka doktora mı göstereyim?