Oğlum 5 yasinda bu sene 6 ya giricek bir yıldır tırnak yemesi var. Etlerini de yiyor. Uc aylik bir kardeşi var kardesi dogduktan sonra etlerini kanatla,ayak tırnağını koparma kanatma gibi davranislari da görüyoruz. Psikolojk olarak kaygo belirtisi büyük ihtimalle. Psikiyatriye goturmeden önce,aci oje gibi seyler işe yarar mı acaba. Defalarca güzel bir dille uyarıyorum olmuyor kiziyorum olmuyor cok üzülüyorum artık