10 günlük bebeğim 2-3 saatte bir besleniyor ama sağıp veriyorum memeyi emmiyor hic bir şekilde. 36. Haftada doğdu, 6 gun beslenme destegi ve antibiyotik verildi. Taburcu olduk. Dr surekli emzireceksin dedi. Sarılığı da cikmadi. Dr’un dediklerini harfiyen uyguluyorum. Sağıp veriyorum. Dogdugunda 3020 gr dogdu taburcu olurken 2890 taburcu olduk. Bugun 10. Gun 2860 gr olmuş -30 gr vermiş. Dr mamayı ve anne sutunu arttir dedi ancak bebegim 30-60 ml fazlasini almiyor. Ve en cok problem de AŞIRI UYKU HALİ. Bu uyku halinden dolayı günde rahat 20-22 saat uyuyor. Uyaniyor 30-60 ml süt yada mamaveriyorum. Daha ilk agzina almasinda uykuya daliyor