Guldendikmen Allah bağışlasın :) Benimde sütüm çok fazla değil diğer anneler yazmış normalde emzirirken diğer göğsümden süt akardı diye benden bugüne kadar hiç akmadı. Akmadığı halde emzirirkende çok güzel sağıyor açıkcası. Benimde aklımda sadece emzirirken mi sağıyor sorusu vardı ama yok gayette emzirmeden de sağıyor ki mükemmel bence. Ama ben daha çok emzirirken kullanırım diye düşünüyorum zaten hesapladım her emzirdiğimde kullansam buzluğa sütleri sığdıramam herhalde :) Bebeğimle değilken yanıma alacağım ama o zamanlar için hayat kurtarır bu pompa. Kullanan doktor anneler yazmış gruplarında kullanarak süt artar diye ama ben henüz o kadar kullanmadım inşallah benim ki de artar. Yazarım zaten tekrar süt arttı artmadı diye.