NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ben daha önceden de istiyordum aslında küçüklükten beri nedense sonra araştırmaya başladım bazı olumsuz yorumlar görmüştüm o bir yana Müge anlıya çıkıp evlatlarını arıyorlar ya bir de yüzsüz gibi mahvediyorlar hayatını kadem bıraktın gittin ne diye gelip mahvedersin hayatını kınamıyorum bazıları keyfi bırakıyor onlara kızıyorum işte ben bu durumdan çok korkuyorum yıllar sonra ailesi çıkar da aramak ister bu yüzden ailesi ölmüş birini almak istiyorum hep