Merhaba,
Bebeğim 5 aylık, sadece anne sütü alıyor ve emziriyorum. Emzik tutmuyor. Bu yüzden de dışarı çıkarken hep tedirginim.
Bursa’da yaşayan anneler siz nerelere gidiyorsunuz? Sakin, bebeğimi emzirebileceğim, ağlasa sorun olmayacak nereler var? Restoran, cafe, yürüyüş parkı vb.