Kızlar merhaba bebeğim 4 aylık bugüne kadar hiç öyle bir sorunu yoktu 4-5 gündür sağ memeyi emerken sorun yok sol memeden emzirince hem ağlıyor tutmak istemiyor tutunca da sık sık memeyi çekiştirip kafasını kolumun içine doğru iyice çevirip memeyi bırakıyor neden böyle yapıyor anlamıyorum yaşayanınız var mı