ayseeeciik25 Merhaba, bebeğimin boğazı kızarık ateşi 37.5′tu. Augmentin başladı doktorumuz, başta 2 gün iyiydik sonra bir anda 38.5 oldu ateşi, asla düşüremedik. 1 çay kaşığı vermemizi istemişti, CRP 17 olunca 1 ölçeğe çıktık ve iyileşti. Antibiyotiğe karşıyım ama yerinde antibiyotiğe sözüm yok. Bebeğim çok kötüydü, şimdi çok şükür iyi.