Ekran başka TV başka bir şey. Bu günlük 10 15 dk dan bir şey olmaz derken hepsi sayılıyor. Mesela çocuğunuz kucağınızda telefona bakıyorsunuz o da ekran maruziyeti.
Ben TV kullanmıyorum. Tabletten müzik açıyorum ara sıra ama ekranı görüş hizasında tutmuyorum. Bir de ailem uzakta görüntülü konuşmak istiyorlar ister istemez telefon ekranına maruz kalıyor bebiş.