Deletedmom192 şunu ben yazsam linclenir, taşlanır, anneliğim sorulanir, forumun üçte ikisi bana düşman olurdu tebrik ederim cok güzel yazmissiniz 18 aya ikiz bebekle desteksiz ve ekransiz geldim zor mu hayır ekran bilmeyen çocuk ekran istemez yoruldum mu evet ama her çocuk büyüten yorulur bunaldım mı çok bunaldım olsun olabilir çocuk büyütüyoruz sonuçta 3 yaşa kadar düşünmüyorum 3 yaşta da birlikte izleyeceğimiz şeyler düşünüyorum ben ekran açmaya yok tuvalet yok ev işi vs diye bahane bulanlardan değil ekran açmamaya bahane bulanlardanim hepimize kolay gelsin inşallah