manzaramistanbul Doktor kesin olarak cinsiyeti söyledi/ elbise almaya başlayayım mı dedim/ suanlık alma düşük riskine karşı falan 28 haftayı bekleyin dedi/ sizce değişme olur mu
ilay-mom manzaramistanbul benimde düşük riskim vardı son aylara doğru aldım herseyi her ihtimale karşı korkudan , Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Duyulurum manzaramistanbul Öncelikle öyle olumsuz düşüncelere kapılmayın. Özel bir durumunuz varsa bile olumlu düşünün. Bence aşırıya kaçmadan doğacağı mevsime göre bir şeyler alabilirsiniz. Cinsiyet de 18 haftada belirlendiyse doğrudur. Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🤍
esraalic manzaramistanbul banada özel de kesin demişti bilememiş alacaksanız bile unisex kıyafetler alın derim
manzaramistanbul Duyulurum özel bir durumum yok ama neden öyle dedi anlamadım . Burada bazen böyle olayları görüyoruz elbiseye bakıyor üzülüyor falan dedi
aysebb manzaramistanbul Kötü düşünmeye gerek yok zaten büyümüş 28. haftayı beklemek mantıklı gelmedi bana. Ben 15. haftada başlamıştım alışverişe yavaş yavaş
ada00 manzaramistanbul bana 11+2 net komşuyu doktor hiç de değişmedi ben unisex almıştım ama değişir diye
busrasya23 manzaramistanbul Allah korusun zaten en sıkıntılı haftalar geride kalmış düşükte ilk dokuz hafta çok önemli sonrası da 12. Haftaya kadar risk oluyor tabii ama sizde hiçbirşey olmaz Allah’ın izniyle iyi düşünün zaten doktorlar doğana kadar muallakta konuşur benim düşük riskim kanamam olmasına rağmen 15. Haftada falan başladım birşeyler almaya 18de doktor kız dedi daha sonra kendini hiç göstermedi ama ben kız olarak hissettiğim için kız elbiseleri aldım hep
nura97 Siz yine de simdilik unisex alin, bana 3 kez kiz dendi, hatta detayli da kiz dedi ama dogumda oglum oldugunu soylediler😅