Ben doktorumun tavsiyesine göre her gün yıkıyorum ancak haftada bir kez şampuan uyguluyorum. Diğer günler sadece su kullanıyorum. Masaj da yaptığım için uykuya rahat geçiyor. Evlerimiz zaten 24-25 derece bence sorun olmuyor siz de doktorunuza bir danışın derim