rumeysayilmaz benim bebeğim 20 günlükten beri emiyor aynı zamanda mama içiyordu, doktorumuz mama sonrası bir iki çay kaşığı verebilirsin demişti ben o şekilde verdim hep. Ama sadece anne sütü alıyorsa genelde önermiyor doktorlar bidligim kadarı ile. Ben de bir iki kaşık veriyordum, 6. ay ek gıda ile birlikte adam akıllı şu da vermeye başladım.