Kızlar ızgaralı ocaktan vardı 6 senedir kullanıyorum ama kötü oldu ızgaraları fakan naptıysam temizlenmiyor gibi hissediyorum yenisini alacağız . Ben bu komple cam olanlar varya dümdüz ondan olsun dedim ama kullanıslı mı değilmi ? Siz hangisini önerirsiniz ?