tasdemirrr
tasdemirrr 2 gun once 16 aylık oldu. Ve artık bu uyku olayı beni de eşimi de sinir ediyor. İnsan sanıyor ki büyüdükçe uykusu düzene girecek biraz daha iyi uyuyacak. Ama asla bir düzen yok. 1 hafta biraz düzelir gibi oluyor. Sonra bir bakıyorsun tekrar bozulmuş dönmüşüz başa. Ve son 4-5 gündür gündüz uykusuna yatıracağımı anlayıp ağlayıp bağırmaya başlıyor. Önceden bunu hic yapmıyordu