Svdmm 4 aylık olduk gercektendr gece saat başı kalkmaya başladık , bu durumun kalıcı olmamasi için neler yapabiliriz ? Gunduz uykularina , ayakta kalma sürelerine dikkat ediyorum ama yine de 2 gundur geceleri bu sekilde?
Gktugbsra Bende surda beklıyım saat bası uyanıyor ve 7de kalktı hala uyanık 7 ye kadarda dogru duzgn uyumadı Svdmm
Ruhak Svdmm oğlum 11 aylık.. Evet gerileme illaki oluyor ama öyle öyle uyku düzeni oturuyor kızlar merak etmeyin..
Songul_hamza Svdmm alla canım bnde o durumu yaşadım geçmedi 5 ay 18 günlük hala geceleri saat başı kalkiyo üçüncü ayda başladı bizim
Misskokulum Svdmm tam da az önce bunu düşünürken karşıma çıktı bu post düzenli uykusu olan çocuk 4. Aya girdi gireli saat bası kalkıyor hal kalmadı artık uykusuzluktan bayılacm bitse de su atak da rahatlasak
Svdmm Ruhak hayır dikkat edilmezamse kalıcı oluyormus bu düzen ya , nelere dikkat edecegiz onu da bilmiyorum.cok guzel bi duzenimiz vardi 😑
Svdmm Songul_hamza ya o kadar guzel duzenimiz vardi ki bianda alt ust oldu.tekrae duzelmesi icin ne yapilabilir acaba
zeynep_kcygt7 Benim kızım da 4 ay 6 günlük.2.5 aydan 4 aya kadar herşey o kadar güzeldi ki gece 10 da yatar sabah 8 de kalkardi gece beslenmek için bile uyanmiyordu gelişimi iyi olduğu için uyandirmana gerek yok demişti doktor. Gündüzleri uzun uykuları vardı ve uykuya geçmesi daha kolaydı ama birden o kara günden sonra herşey değişti 😂 gündüzleri yarım saati geçmeyen uykuları ve o yarım saatlik uykuya yatirabilmrk için verdiğim çaba 😥gecenin bir yarısı uyanıp saatlerce oynamak istemesi sabahın 6 sında kalkıp bir daha uyumamasi hangi birine aglayim bilemedim😥😥
Svdmm zeynep_kcygt7 birde 2 gun sonra ise basliyorum bakici gelecek, hepten duzeni bozulursa diye korkuyorum.
Ruhak Svdmm biz gece olunca gece lambası takıp sesleri azaltıp birde uyku tulumu giyiyorduk.. Mamasını içip uyuyordu kendisi o zamn canım.. Sacece bunu diyebilirim ama kalıcı falan olmaz korkma bebek o daha büyüdükçe oturuyor herşey.. Biz kafaya çok takıyoruz.. Herşeyi
zeynep_kcygt7 Svdmm inşallah bozulmaz bende 1 ay sonra sonra başlıyacağım böyle devam ederse birinin bakmayı kabul ediceginede inanmıyorum 😂😂
rze Benim bebeğim de 4 ayını yeni doldırdu.İkigündür uykusuz ve hzurusız.14.5 ile 19. haftlar atak dönemiyöiş acaba ondan mı diye düşünüyorum. Dün gündüz 10 saat uyanıktı.Umarım geçicidir.
zeynep_kcygt7 Misskokulum bir video izlemiştim uyku meleği varya o diyordu 4. Aydaki uyku gerilemesi kalıcı olabiliyormuş gecsede bitmeyebilir yani☹️☹️