20 aylık kızım 1 ay önce influenza oldu 1 2 kere 38 üstüne cıktı hep 37 bucuklardaydı atesi. 15 gün ondan cektik sonra ishal oldu sıvı kaybından 3 gün hastanede yattık bana gecti bende ishal oldum. Bagırsak enfeksiyonu dedi doktor ama normal bi ishal değil günde 20 kere falan. Neyse 4 gün önce taburcu olduk. O gün bugündür kızım iyidi şimdi bugün yine ateslendi yani sürekli atesleniyor. 37 bucuklara cıkıyor. Bu arada hırıltısı hala var hastalıktan kalma bendede burun akıntısı var hala . Ama burnu temiz cekiyom bişe gelmiyor ciğerleride temiz. Öyle illet bişeki kurtulamadık tam düzeldi diyorum yine ateslendi. Yani kızım genel olarak cok sık atesleniyor. Ama cok yüksek düşmeyen atesler değil. Azı dişleri cıkıyor sürekli cok hızlı diş cıkarıyor ondan mı bilmiyorum yada denkmi geldi hastalığa bu kadar ateslenmesi normalmi. Yani hastanede birsürü kan alınıp testlerine bakıldı bişeyi yok. Napcağımı sasırdım