bebekgoktug Delircem son 1 haftadır vurmaya başladı yapmaması gerektiğini söylüyorum anlamıyorda oyun sanıyor halbuki böyle bir oyun asla oynamadık elindekileri fırlatıypr felan bu olayı nasıl aştınız sizlerde de oldu mu
Esma1993 bebekgoktug benim kizim da 2 yasinda ve isirma vurma var biraktiramiyoruz biraz hata da bizde oyun yaptigini saniyor yavrum vurdugunda kizmak gerekiyor sanirim yalnis oldugunu anlamasi icin biz bezen iyun sirasinda guluyoruz bu da onun hosuna gidiyor oyun degilde yalnis oldugunu anlatmak gerwkiuor
bebekgoktug Esma1993 ben yapma da diyorım aslında küsüyor sonra geri devam ediyor ısırma biz de de var inşallah zamanla unuturlar