Ara ara hapşırıp ökrüsüyordu ateşi olamdı çarşamba günü burnu hırıltılı nefes alıyordu balgam kustu emmesi azdı hastaneye götürdüm bronş dediler yatık bi gece buhar verdiler 4 sefer ertesi gün gögüsleri dinledi dr iyi annesi dedi öksürme yine ara ara olur korkma dedi çok peşpeşe olursa tekrar getir dedi perşembe çıktık gayet güzel bu sabah yine emmesi azdı burmj hırıltılıydı yine bende burnunu temizledim hafifledi hırıltı emmesi düzeldi napmam lazım iyileşir demi tekrar dr götürmeme gerek var mı emmesi azalırsa götürürm diyorum