nur-nr_123 Kızlar aranıza yeni katıldım 20.02.2020 de oğlum doğdu fakat hastanede dışkısı iyiyken bugün gece 12 den bu yana sadece çok az çiş yaptı bu beslenmediğini gösterir dimi az mama verdik çay kaşığıyla napıcam yardım edin
Matmazell_ nur-nr_123 hayırlı uğurlu olsun yeni anne ☺️ bebeğinin ömrü güzel olsun canım bazen az çiş yapabiliyolar ama mama vermen bi bakıma iyi olmuş aç kalmasın 😪 sarılık olmasın dikkat et 😊
Tugceeeee12345 nur-nr_123 az değil mamayı 30 cc olarak 2 saatte bir ver hem emzir hem mama ver çünkü sarılık olma ihtimali var karnını aç bırakma sakın
Kbrszgn nur-nr_123 bende yeni doğum yaptım canım sütüm az geliyor diye mama da veriyordum 2 saatte bir uyandırıp çok şükür sarılık olmadı
nur-nr_123 Matmazell_ tamm canm benim sabah işte işedi 1 kere kaka hastaneden çıkacağımız gün çok yaptı ☺️ Sürekli kaka yapması gerekmez diyor nette 5-6 kere işemesi gerekliymiş sanırım ☺️🙏🏻
nur-nr_123 Tugceeeee12345 tamm canm mama sadece 10 cc içti sonra sütümü baya sağdım canm manuel pompayla verdim 🙏🏻☺️ Ama çişini 1 kere bezine az işemiş değiştirirken baya bi işedi işte
Tugceeeee12345 nur-nr_123 iyi iyi sen geldiğinden emin olmadığında mama verki bu ilk günler önemli sağlıcakla büyüt bebeğini insallah Rabbim ömürlü etsin hepimizin kuzusunu
Kbrszgn nur-nr_123 gözlerinin beyaz kısmında sarılık olur burnu sarıya döner tenine hafif bastır sarı olarak kalırsa rengi sarılık olmuştur