3 yıl önce esim eski çalıştığı firmaya dava acmisti hakkını vermedikleri için. Anlaştığımız avukat hiçbir şekilde dava sonuçlanana kdr sizden tek kuruş almayacağım ama kazanılan paranın %20 ‘sine anlaşırız demisti kabul etmiştik. Smdi dava sonuçlandı e devletten baktığimiza göre dosya da 220bin TL kazandığımız ve icraya fln düşülüp avukatın hesabına 191.547tl yattığı gözüküyor avukatta bize 93bin TL yatırdı bu durumda biz %20 sine anlaşmıştık masraflar dahil icinde alacaği tutar buydu oda 38 bin tl falan yapıyorken neden 93 bin yatırdı bu normal mi boyle mi işliyor bu konular yaniii hicbir bilgi de vermedi esim sormasa bu kadar mi alacağım tutar diye avukat bilgi de vermiyordu . Yarın tekrar hesap yapıp nereye ne harcadıysam kalanı atcam demis neden hepsini bir hesaplayıp toplu atmıyor da parca parca hesaplıyor onu ztn anlamadım birde biz hersey icinde %20 ye anlaştık neyin hesabını yapacak parca parca atarak %20sini alıp çekilmesi gerekmiyor muydu ne alaka bizi mi kandiriyor boyle bisey olabilir mi ya aranızda avukat yada bilgisi olan var mi bu konuya lütfen bi aydınlatsın Allah rızası icin ?