maysamoms33 Gnyarknnn ay bunda da mı hediye alınıyor biz çiçek koparıp resim yapıp verirdik zaten öğretmenler gününde alınıyor yani
minnakveannesi Gnyarknnn herkese kendi tercihim falan demişsiniz bari gizliden verin diğer öğrenciler veya veliler kendini kötü hissetmesin bu arada bana da gereksiz bi hediye geldi sonuçta çocuk size anne diyo öğretmene öğretmenim diyo ve o öğretmen çocuklara karşı sadece “görevini” yapıyo, beklenti olmaksızın
ummukerem Bi de öğretmenin de mi anneler gününü kutluyoruz hediyeli falan 🙄 bence herkes kendi annesini kutlamalı…
bussege ben de öğretmenim, illa anneler günüm kutlanacaksa öğrencimden sevimli bi mesaj kalbimi çalardı, hediye çok gereksiz ☺️
ummukerem Gnyarknnn hediye almak için bahane aramış gibisin daha çok. Bana çok zorlama geldi ama tabi yine de sen bilirsin