mamalika Sağlık ocağından 6.ayda üniversiteye işitme taramasına götürmemizi istediler. Kimseden duymadım ikinci işitme taramasına gidildiğini. Öyle mi oluyor? Siz gittiniz mi ya da gidin dediler mi? Zaten yenidoğanken yapılmıştı ve bi sorun yoktu.
YHR2021_ Hamilelikte antibiyotik kullandınız mı ?ben ilk üç ay rahatsızlandığım içim kullandım şuan bunun için bizim içinde 2. Tarama istediler doktor antibiyotik kullandığım için 6.ayda yaptırmamı istediler