Hanımlar merhaba size bir sorum olacaktı oğlum şu an 17 aylık maalesef dünden bu yana ben grip oldum oğlumun da burnu akmaya başladı ve uykusu tamamen bozuldu o da grip olma yolunda ilerliyor iyice kötü olmadan ne gibi önlemler alabilirim hastaneye götürmek istemiyorum kendim için gittim haddinden fazla dolu hastaneler Benden başka bakacak veya bırakabileceği kimse yok gurbetteyim birbirimizden uzak durma şansımız da olmuyor benim için veya oğlum için şunu yaparsan daha kolay atlatırsınız gibisinden önerileriniz varsa yazar mısınız? Suna evin içinde maske ile geziyorum ama yinede kaptı oğlum