haticezeynep102 Bizimki büyüdü ama günlük ritüelimiz hala olabildiğince sağlıklı bence. Sabah kahvaltısında sade yumurta sevmediği için hergün; muzlu pankek, tarhanalı, ıspanaklı, patatesli, mantarlı omlet, yulaflı pizza, avokadolu puding, pırasalı-mercimekli glutensiz börek bu saydıklarımdan birini yapıyorum. Çok nadir haftada bir yada iki beyaz unlu simit poğaça veriyorum; dışarda yediğimiz zamanlarda veya misafirlikte. Ara öğün; rafine şekersiz çikolata, hurma, bal, meyveler, kuruyemişler, limonata ve milkshake ev yapımı, yoğurt, haftada bir cafede kek hakkı var sadece. Öğle yemeğinde genellikle kuzu köfte, sulu sebzeli yemek veya çorba yapıyorum. Akşamda kendimize yaptığım yemeği ortak yiyoruz. Pilav dışındaki bütün yemeklere yemek piştikten sonra zeytinyağı koyuyorum. Tuzu kaya tuzu tercih ediyorum. Zaten kendimize yaptıklarımızda ona uygun oluyor. Kızartma hiç yapmıyorum. Patates, balık hep fırında pişiriyorum. Etle ve yeşil sebzelerle yoğurdu bir arada vermemeye çalışıyorum.