Meme ve mama olarak besleniyor. Günlük 3 kez falan veriyorum mamayı doymadıgını hissettiğimde. Ama benim bebeğimi ben anlamıyorum ya sürekli emesi var sürekli mama versem sürekli onu da içme potansiyeline sahip. Sütüm artıyor diye mamayı azalttım düşürdüm sayısını. Şimdi size sorum gün içinde sürekli emiyor göğüslerim dolmaya kalmadan sürekli emiyor ona süt gidiyordur biliyorum ama doyuyor mu mama vermeli miyim ikilemde kalıyorum. Altını aldıgımda dolu çişli oluyor. Sütüm yetmese çiş yapmaz dimi? Her öğün meme arkasından Sürekli mama vermek istemiyorum azaltma yönündeyim ama memeyle doyup doymadıgını anlamıyorum çünkü sürekli versem sürekli emiyor elimi ağzına değdiriyorum hemen açıyor acaba aç mı diye kötü oluyorum. Dediğim gibi her daim mama versem içebilcek potansiyelde karın toklugunu bilmiyor galiba daha/ çünkü mememi bile sürekli emdiğşnde yarım saatte bir felan emince sonra kusuyor çıkarıyor fazlasını. Sık sık emince süt gidiyomu onu da anlamıyorum ki. Öyle huzursuz ağlamaklı da değil aç olsa sürekli bagırır uyumaz diye düşünüyorum. Birde gündğz uyudugunda 10 dk sonra uyanma huyu var gündüz uykuları berbatlaştı. sabahtan beri 15 dk 15 dk uyuyor. Uyuyor yatırıyorum arkamı dönüyorum uyanık. Açlıgından mı huyundan mı bilmiyorum. Uyandıgında da bağırmıyor biraz bakınıyor biraz kucakta yine biraz emiyor akıl verin aç olsa bagırır mı sütüm yetiyor mu mamayı azaltmaya devam etsem mi? İlk ay sütüm yoktu meme ve mama veriyordum her öğün bu ay azaltmaya başladım sütümğn arttıgını farkedince bakalım bu ay kilosu nasıl olacak ya almazsa kilo diye de üzülüyorum aç bırakırsam diye. Gündğz işte çok huzursuz olursa uyumazsa mama veriyorum ama uykusunda düzelme olmuyor gene uyanıyor hemen