Merhaba arkadaşlar sizden ufak bir akıl almam lazım. Kızım geçen haftalarda kabız oldu bi kaç defa yapmaya çalıştı ve sonra hiç denemedi bile ilaç kullanıyor bi kere lavman kullandı ona rağmen yine yapmıyor yani var ama çişi bi türlü ikna edip girdremiyoroz en son altına yapana kadar bekletiyor bunun önüne nasıl geçebilirim.😞