keremikomom__ 4.5 aylık bebeğim var menisküsüm 3. Derece yırtık olmuş ve 1 haftadır dizim kitli yürümekte zorluk çekiyorum. Doktor fızıkle açılması cok zor en iyisi ameliyat diyor ama emzirdiğim için napıcagımı bılmıyorum
_YanakReisinAnnesii keremikomom__ bilgim yok bahsettiğiniz konu da, olduktan sonra süreci paylaşır mısınız 🙏🏻bende de var kötü fakat şuan ameliyat olacak kötü değilmiş merak ediyorum nasıl bir süreç. Çok geçmiş olsun sağlığınıza kavuşursunuz bir an önce inşallah 🙏🏻