Matofin kullanan var mı aranızda tansiyonu etkiler mi acaba belirtilerinde yazmıyor ama kullanıp da böyle bişey yaşayan var mı tansiyon bende hamilelikte başladı o zamandan beri de ayda 1 falan bi düşer yükselirdi ama bu aralar özellikle mutfağa girişince yemek yapmaya falan birden tansiyonum düşüyor ilaca da 1 hafta oldu başlayalı acaba ondan mı diye düşündüm bilen var mı