14 aylık kızım var. Ancak ne tarz oyuncak aldıysam 1-2 dk bakıp bırakıyor. oyuncak dikkatini çekmiyor. kitaplarımız var onlarla 5 dk falan oyalanıyoruz. Ama ben istiyorum ki eğlenceli aktiviteler yapalım. Var mı öneriniz ? (Bu arada herşeyi ağzına götürme huyu var. oyun hamuru vs. oynarken emzik veriyorum çünkü saniyesinde götürüyor elini ağzına)