Kızlar 7 haftalık hamileyim özel hastane düşünüyorum fakat doğum fiyatları oldukça yüksek o yüzden özel sağlık sigortası yaptırmak istiyorum bilgisi olan var mı hamilelik süresince oluyor mu doğumu vs kapsıyormu ücreti falan ne kadar aranızda özel sağlık sigortası kullanan var mı