guldenizalp beneğim 3 aylık. pek uyumayı da sevmiyor tüm gün onunla ilgileniyorum artık sıkıldım konuşmaktan siz başka neler yapıyosunuz ? öylece de durunca anakucağında içim rahat etmiyor günleriniz nasıl geçiyor :(
byzyldz guldenizalp yüzüstü yere bırakın matın üstüne ya da c yastık üstüne çevresine de oyuncakları dizin kendi kendine vakit geçirsin
Liliyy guldenizalp hep bebekle ilgilenmeklede olmuyo kendine de zman ayırman gayet doğal dışarı çıkabilirsin markete falan balkonda kahve içeblrsn ana kucağına koyup eline sevdiği bişeyler verip yapablrsn yoksa çok gün geçmiyo
elisa2705 guldenizalp Dısarda uyutmayı denediniz mi bebek arabasına yatırıp çıkın turlayın hem hava almış olursunuz hemde bebeğe iyi gelir o aylarda hep çıkardım evin etrafında turlardım çok ağlarsa direk eve geçmek için uzaklara gitmezdim