Öncesinde de yazmıştım 5 gün önce gittik doktora tekrardan onun öncesinde 15 aylıkken gitmiştik kan testi yapıldı noroloji gelişimsel pediatri ve fizik tedavi doktoru gördü kanlarında hiç sıkıntı çıkması kas yapısı normal denildi popo üstü gidiyor ve aşırı hızlı gidiyor . Doktorlar birazda istediğine bu şekilde kavuştuğu için yürümek zor geliyor diyorlar . Anneyim ben işte bende yaşıtları gibi koşşun eğlensin istiyorum sokakta ama hep gözümün içine bakıp götür beni diyor istediği yere . Sanki hep öyle kalacakmış gibi geliyor Allah korusun . Yattığı yerden diz üstüne gelip kalkamıyor mesela . Zaten sürekli çalışma yaptırıyordum daha sıkı çalışıp fizyoteripsin verdiği hareketleri yapmaya çalışıyoruz ama dizlerinin üzerinde durmuyor gelmeyi bilmiyor gelemiyor da . Koltukta sıralama yapıyor ve baya da hızlı elinden tıtunca tam denge olmasa da yürüyor duvarda yeni yürümeye başladı göbeğini dayayarak . Bilmiyorum ama korkuyorum 🥺 var mı sizin de böyle tanıdık sonradan yürüyen bebişler hepsi farklı biliyorum ama teselli iste inşan duymak istiyo