aysebb srf_93 Düzenli kullanımda sorun yaşamazsınız diye düşünüyorum. Siz hapı kullanın eşiniz bilmese bile başka bir yöntem ile daha korunacaksınız mecbur. Böylelikle çift koruma yapmış olursunuz. Hem daha rahat olur kafanız
mavi2601 srf_93 kullandığımdan beri 4 kilo belki daha fazla verdim ama bu bünyeden bünyeye değişir tabi, o korku bende de var ama hiç aksatmadan hep ayni saatte alıyorum 5 aydır ekstra bi korunma kullanmiyoruz
mavi2601 Taftafgiller ilk 10 gün korunduk sonra regl oldum derken ilk 17 gün korunmuş olduk 😄 ama doktorum 7-10 gün korunman lazim demişti ilk baslarken
shay1905 Dmt-01 emzirme var mı? Me.unun musunuz? Bana da Yasmin önerdi doktor da. Zylinda kanama yapti
Dmt-01 shay1905 yok emzirmiyorum ben.Herhangi bi sorun yaşamadım ilacı kullanmaya başladığımdan beri adetim düzene girdi.Bide adet sancısı çok yaşardım artık hiç hissetmiyorum bile nerdeyse