utkummm 31 ay civarı bıraktı. Eylül doğumlu kışın hastalanır ve zor atlatır diye 2 yaşında bıraktırmak istemedim. İyi ki de öyle yapmışım. 18.ay civarı bırakmak yerine düzene koymak daha doğrusu bence. O aylarda sabah uyandığında, öğle uykusu ve gece uykusu öncesi, akşam üzeri keyif için emiyordu. 2 yaş civarında gece uykusu önce emmeyi kestik, sonra öğle uykusu öncesini. 28 ay civarı da bir sabah bir memeyi bir sabah diğer memeyi. Ben Ramazan Bayramı sonrası bırakır derken bayrama bir hafta kala bir sabah kalktık ve meme istemedi.