zenginoldum dersin hocasi kabul ederse bir ihtimal ama her hocanın kabul edeceğini sanmam sürekli bir şekilde. Hani bir iki kerelik olsa rica etseniz belki ama. Zaten iki yaşında 40dk durması da pek mümkün gözükmüyor, devam zorunluluğu olan bir okul ve bölüm ise dersten çıkma durumu da sıkıntı olacaktır, yani diyelim ders başında imza attınız beş dk sonra çıkmak durumunda kaldınız bu halde devam durumu da sıkıntılı. Tabi şöyle bir sakınca da var, hangi bölüm bilmiyorum ama derste anlatılan şeyler illa ki iki yaş için uygun icerikler olmayacaktır, kafası karışabilir, korkabilir.