Herkeze merhaba az önce bi post okudum icime kurt düştü yazmak istedim. Oglum 10 gün sonra 18 aylık oluvak insAllah. Kolik bi bebek degildi, ben yanlıs besnedigimde aglardı gazı olurdu, arada birde kabız olurdu tabiki ek gidaya felan gecme süresi vs. Ama sürekli oglumda bi inleme vardi ve halada var genelde süt emmerken ve uykuya dalmadan süreli inler. Doktora götürdügümde ulturasonla bakmışlardi karnına biraz gaz var evet ama anne sütü aldigi icin yediklerine dikkat et demişlerdi bana. Ve kalp doktoruna yönlendirmişlerdi bide gittik cok sükür bisey cıkmadı. Ama bu inleme hala devam ediyo tualet yapmasında bi sorun yok. Bazen yediklerini ögütmemiş şekilde cıkıyo tualeti oda dişleri tam cıkmadı bütün yuttugu icin. Acaba oglumda makat darliğimi var onun belirtisi olabilirmi?