Senossss linclemeyin ama ikinci çocuğu yapmamak icin en büyük neden ilk çocuğa daha o bebekken ilgi azalıyor, hırçınlaşıyor kimse anne gibi bakamıyor 🤷🏼♀️yapacak bir şey yok ikinci çocuğu yapmiisniz bebegi daha çok kayınvalidenize vereceksiniz sadece emziirken ilgileneceksiniz. Diğer çocuğunuzun size çok daha ihtiyacı var çünkü herseyin farkında sizi kıskanıyor ilgi bekliyor o yüzden davranışları degisecek. Bunun önüne geçmek içinde ona geri plana atildigini hissettirmemek gerekiyor. Gerçekler acı maalesef çok geçmiş olsun bu arada saglikla buyutun