katara Kızlar samimi olarak soruyorum. Bir evi gördüğünüzde ay bu evde pismiş hiç temixlenmiyormuş dediğiniz şeyler var mı varsa nelerdir. Ben aşırı titiz biri değilim kendimce düzenim var . Kendimi geliştirmek için soruyorum. Genelde bana evin şöyle böyle derler. Doğru düzgün bir ev hanımlık becerin yok. Bu sayede belki bir şeyler öğrenirim diye soruyorum. Örneğin bir keresinde bana Ocak kenarı duvarında yağ olduğu için biri ay böyle pis pis nasıl rahat oluyorsun demişlerdi ben o kadar dikkat etmemiştim. Sonrasında ne yapsam çıkaramadım ama en azından eskisine nazaran bi tık daha az görünmüştü gözüme.
katara katara mesela sonrasında Ocak kenarlarına daha fazla dikkat eder oldum. Kızartma falan için daha derin tencereleri kullanmaya başladım gibi gibi ..
Cennet70 katara vallahi ben çocuklu kimsenin evinin pis mi diye bakmıyorum çocukla hayat çok zor gerçekten 🥲 ama tıvalete önem gosteririrm.
Gul-42 katara kızartmayı tavada yapanları aslaaaa anlamıyorum kızartma tencerede yapılır yanı😃sızın ıcın demıyorum bu arada genel yazdım
-Cedric- katara kızartma için bi tüyo veriyim . Yağı döktükten sonra yağ ısınmadan bi çay kaşığı kadar tuz serpiştirin . Hiç yağ sıçramaz
katara Cennet70 tuvaletin genel temiz olması yeterli mi mesela toz kir var mı diye bakar mısınız genelde
katara Gul-42 bulaşık makinesi dışardan o kadar belli olur mu temizliği. Birde derzler biraz ev sahibiyle alakalı değil mi
hepyerdeyizz Gul-42 hahshs ben küçük bı tavada yapıyorum bı tanecik patetes için tenceremi batirayim küçük kızartma tavası duruken dkddjjddm😂😂😂
katara Gul-42 ben genelde döküm tavada et pişirirdim galiba o yüzden o kadar yağ sıçradı. Yoksa kızartma tenceresi kullanıyordum .
busrasil2019 Gul-42 kızartma tencereye yapışır. Granit veya teflon bir tavada tahta kevgir ile denemenizi tavsiye ederim ☺️
pembikmom Gul-42 kızartma asla tencerede yapılmaz yanmaz yapışmaz bir tavada yapılır buda benden size tavsiye püf nokta 😄
mer_ann katara benim icin banyo bulasik yikadigim yer ocak ve krnarlari kontrol ederim trmiz olmazsa cay bile zor icerim
Yusufagahinannesi mer_ann kontrol ederim derken mesela misafirliğe gittiniz girip buralara mı bakıyorsunuz
[silindi] katara yaglanmis mutfak dolaplari özellikle kulplar tutunca eline yapisiyosa😵💫 Priz icleri bazi evlerde pis oluyo Mutfak tezgahindaki derz aralari sararmayi gectim küflenmisi bile gordum🤢 Pencere önünün toz olmasi Tuvalet ve lavabo icinin temiz olmamasi Sanirim bunlar
katara [silindi] ya ben de derzlerim lekeli ne yaptıysam çıkmıyor ama 🥺 bir kaç kere kendim boyamaya çalıştım nedense olmadı soyuldu. Başka ne yapabilirim bilmiyorum
zenginoldum [silindi] benim de priz içleri cok pis . Asla asla asla elimi sokamam eletrik carpmaz mi? Isterse o prize kurt duşsun asla dokunmam. Komple ana sigortayi attırıp silecek olsam bile yok uine silemem elektrik carpar öldurur beni diye.
hepyerdeyizz katara Ocagimin dibindeki duvara düdüklü patladı Biyasi tek kat silince asla geçmiyor boyayinca tek kat kyrtarmadi başkada boya yok Laf edene kadar bı boya alsınlar hayirlarina . 😁 Ben pirizlerime daha çok dikkat ederim Nedense 😂😂bekarken evimiz eskiydi Pirizlerde haliyle inşaattan kalma boya vs vardı çok sinir olurdum . Ama şuan şuna Birinde takılırım diyemem kendimde çok eksik var ama yapmaidgimdan değil yapamadığım dan borç çok herşey paraya bakiyo malesef
Oglusgul katara yağdanlıklar, petek içi, mutfak lavobasının etrafı, tencere altları, ocağın etrafı doğal gaz borusu, bulaşık makinesinin içi Bunlarda kalıplaşmış yağ ve pislik varsa o insan net pistir 🤣
oglumubeklerken Oglusgul petek içi, Misafirliğe gittiğiniz evlerde petek içini mi kontrol ediyorsunuz ☺️
dilan2431 katara çok uzun yazmışım kusura bakmayın 😊 evim dört dörtlük değildir benimde genel olarak temizdir ama bir türlü toplanmıyor bebeğim mutfağı yatak odasını topluyor salona götürüyor ben peşinde topla topla yoruluyorum oyuncakları ney hep salonda yerde oynasada oynamasada Ama şu varki benim için evi pis gösteren mutfağın tezgahı boş olacak temiz ve toplu birde fırının içi gözükmüyor diye pis bırakan var birde banyo bir tanıdığım banyo dolabı açık raf tozdan geçilmiyor çok pis klozete otururken sprey gibi bir şey var banyosunda onu sıkıp peçeteyle silip oturuyorum onları gördükçe evimde ilk onlara dikkat ederim birde kapı girişinde ayanalı dolabım var leke olmamasına dikkat ederim önünün tozunu alırım gelen ilk orayı görüp aa bu ev ne kadar pis demesin diye 😂 birde annemden çok korkarım temizlik yapim annem gelsin yerde oyuncak dahi görse bu evin hali ne der annem çok titizdir ben öyle değilim günü kurtarsın çocuk mikrop kapmasın yeter 🤭
katara dilan2431 ay benim annem hiçbir iş beğenmediği için iş yaptırmazdı. Asla doğru düzgün kendi temizlediğini gibi göstermedi. Benimde banyo dolabım açık ve evet çok çabuk toz alıyor bilsem kapaklı yaptırırdım . 🥲 Tipine kanıp kullanışsız bulduğum yerlerden biri
Gul-42 hepyerdeyizz valla heryerre yağ sıcrıyor onu temızlemektense tencere yıkamak daha mantıklı😂kucuk tencerelerde var yapışmaz olanlardan
ZeydsMom Ben kimsenin evine bisey demem o eve misafir olarak gidiyorsam haddimi bilmek zorundayim. İstemiyorsam kimse kafama silah dayayip bisey ye ic ve ya evime gel demiyor. Eskiden insanlar birbirlerinin evine giderdi hatta bisey vardisa birlikte yaparlardi. Ve aksamina evinin dedikodusunu yapmazlardi bu yuzden misafirlik falan cok guzeldi. Simdi insanlar evine kimseyi almiyor cunku aksamina evinin sohbeti herkesin dilinde oluyor. Simdiki insanlari memnun etmek cok zor .
hepyerdeyizz ZeydsMom çok doğru bir yorum . Başkalarına bakmaktansa kendime bakıyorum ama başkalarının ağzı hep açık . Daha çok oluyor ev yeni yapildi bız evlenecegimizde kapılar boyasızdi eşimin Amcaoglunun karisi demiski kapıları hiç silmemis 😂😂Neyse bı ara amaliyat oldu adam gittik Dikkat etmem normalde o bana laf etti diye dikkat ettim minderine corabim yapıştı kirden 😬😬 Bende kv dedimki evlerid ipdibe onların Herkes kendine baksın bı daha ağzını açarsa şöyle dedim söylemiş galiba geçenlerde doğumdan önce geldi benim halıda kocaman silince cikmiyo yıkamaya vermek lazım iki yaşta oğlum var habire biseyler dokuyo aksi gibi inatçı lekeler oluyo Neyse onlarda geldi bayramlamaya Oğlum döktü kahveyi Kendi oğluma öte dur oğlum hamile kadın İş yapamaz Dedi bende yok ya yaparım sorun değil deidm bayramda gelen olur dedim oda dediki herkes kendine baksın hamile çocuklu birinin evine bakılmaz hata kimsenin evine bakılmaz herkes kendi pisine baksın dedi ben şok😂😂😂😂😂 neyse uzadı konu niye anlatım bilmiyorum dndj
katara ZeydsMom gerçekten öyle . Yani bebekliyim doğumdan sonra kaynanam geldiğinde kızım senin hiç cifin yok mu çaydanlık içini insan bi çitiler dedi. Bana diyeceğine al eline süngeri sen temixleyiver . Görümcemde her geldiğinde ay bura niye böyle şura neden böyle demeye başlar . Milletin ağzı torba değil ki büzesin . Kimse artık samimi duygular taşımıyor bence. Zaten iyi niyet ve medeni duygu besleme birazda karakter meselesi
zeynptgb ZeydsMom kesinlikle o yüzden temizlik stresi daha ağır basıyor biri geleceği zaman.. kirilmayi yine bizler yapabiliriz aslında çok zor değil..
ahsala Yağdanlıklar yağ içinde olmamalı el havluları yağlı kirli olmamalı çay bardaklarının dibinde tortu oluyor bazen hemde beyazlıyolar çamasır suyuyla arada yıkayabilirsiniz genel havlularda sık değiştirilmeli ıslak kokuyor ev terliklerine dikkat etmeye basladım birinin evinde artık çarık gibi olmuş ordan dikkatimi çekti benimde genel wc temizliği
forumgurmesi Tezgahın üstünde bulaşık olması, tezgah arası ve aspiratörün yağlı olması, tuvalet ve banyoda sarı lekeler olması, kapısının önünde çöp suyu izi olması, koltukların aralarının kırıntı dolu olması.
goldengate katara evet cok belli olur makinenin kapagini actiginda kenarlarinda kirec ve yag lekeleri olabiliyor onlarida temizlemek lazim dis kapaginida soylememe gerek yok he birde tezgahla makine arasinda kalan kisimlarida duzenli silmek lazim
Gul-42 katara derzler sararız ben hep kireç Çözlerım ozonlarım bembeyazdır tuvalet tasımda beyazdır evet bulasık makınesını acınca ben goruyorum gıttıgım yerde valla ılk evım kıraydı tek tek ugrastım bembeyaz yaptım suan kendı evımdeyım yıne beyaz ugrasırım valla
Gul-42 katara sen dısında bana yazanlar tencereyı tuhaf karsılamışlar tencere dıyınce celık anlıyorlar sanırım bende tencerede yaparım annnemde oyle yapar granıt tencerem var benım korkmaz en kucuk boyunu kullanırım😃evet tavada olmuyor asırııııı sıcrar ve ben patates aslaaaa ıslak atmam kurularım unlarım