Merhaba benim kızım 10 aylık ve şu an günde bazen 2 uyku bazende 3 uyku yapıyor. 3 uykuyu gece geç yatması için yaptırıyorum bazen çok kısa uykular yapıyor 2 uyku dayanamaz diye bir de geç yatsın diye yapıyorum. Ama yanlış mı yapıyorum bilmiyorum 2 uyku mu yapmalıyım? Birde gece beslenmek istemiyor ama yatmadan önce 90lık mama içiyor sadece bu ona sabaha kadar yetmez diye vermeye çalışıyorum. Burada nasıl bir yol izlemeliyim?