berivan59_
1,5 yaşında üfürüm var dendi , takipli doktorumuz değildi aynı şekilde kardiyolojiye yönlendirdi.
Kendi doktorumuza gittik anlattık bir şey duymadı..
Başka doktora gittik o da duymadı..
Hatta ekledi üfürüm olsa titreşim hissedersiniz kalbinde , ağız kenarlarında morarma olur vs dedi.
Bu arada oladabilir genelde şok tehlikeli olmuyor geçiyormuş süreç
Sadece için rahatlasın diye anlatıyorum.
Bizim gittiğimiz doktorun kulağında sorun varmış belli ki
Bir kaç doktora daha gösterin isterseniz ya da direkt gidin kafanız rahat etsin