cemmre Merhaba 7 aylık kzıımın doğduğunda saçları çoktu zamanla döküldü bunun normal olduğunu biliyorum fakat dökğlme durmuştu tekrar başladı. Başına gelen varmı normal mi
Zumra_Fatma cemmre benim kizimda 2 yadindayken oyle olmusti saci vitaminsizliktende dusundum ama belirli sure sonra sacini kestim arada da az bisi dokulur
Tarotist Bizde de aynısı oldu canım doktor normal dedi ama ben yine de hassas içerikli ürünlere geçtim ecowell şampuan kullanıyoruz içeriği çok temiz cildine iyi geldi bence