hickimsebiri Benim de kardeşimin çok erken bir dönemde kapanmıştı bir sürü tetkik yapıldı bir sorun çıkmadı şu an 25 yaşında, çok büyük bir sorun değil bu ama takipli olmakta fayda var tabi
hickimsebiri elaalp2 tomografi çekildi daha sonra davranışları gözlemlendi gelişim geriliği var mı vs diye hiçbir problem çıkmadı illa bir şey çıkacak diye bir şey yok içinizi rahatlatın
beyzadefnetufan elaalp2 merhaba aynı durum bende de var kontrol e gittiniz mi tekrar ne kadar sürede kapanıyor acaba biz de 2 gün sonra 3. Ayımıza giriyoruz çok endişeliyim dr 0,5 dedi ön bıngıldaga
elaalp2 beyzadefnetufan kapandı maalesef 4. Ayı bekliyoruz baş çevresi büyümüştür inşallah diye 😔😔 sizin dr ne dedi