hemsire-anne- Dün 4 ay aşımızı olduk ama 38,3 den düsmüyor calpol veryrm ılık duş aldırıyorum hala aynı bide çok halsiz sayıklıyor gibi ıı ıı ıı diye ses çıkarıyor acaba acile mi götürsem düser mi bugün
derinmavi57 hemsire-anne- kesinlikle bekleme götür canım daha çok küçük bir bebek Allah acil şifa versin
dayes hemsire-anne- aşı ateşi hiç düşmeden bu kadar uzun sürmez diye düşünüyorum ama sağlık ocağında aşıdan sonra bilgi verdiler mi genelde söylüyorlar
derinmavi57 hemsire-anne- canım aşı ateşi hiç düşmiyecek kadar uzun sürmez belki alta yatan başka bir problem vardır siz bir doktora götürün içiniz rahatlasın