Kullandığınız emzige bağlı da olabilir. Ben öyle pahalı markalar almadım, we baby emzik kullanmıştım ilk birkac ay almadı sonra almaya başladı. İlk başta diliyle emziği itip anlamaya tanımaya çalışıyordu.. sonra bizde de 5 aylıkken hastalandı bir daha almadı emzik 🤷🏻♀️