Günaydın hayırlı cumalar. Fenoların linklediklerine güvenilmez dedik bir kaç yazışmada okumuştum. Mühendisinoğlu nun önerdikleri güvenilir geliyor mu? Dagk kahve önermiş alıp içen var mı? Fenomenler önerince dedim bu da boştur kesin ama mühendisinoğlu da önermiş almayı düşünüyorum ne dersiniz? Alıp içen?